Terapia manualna - Białystok

Komfort życia bez bólu stawów czy z właściwą ich ruchomością nie powinien być luksusem dostępnym dla nielicznych, lecz normalnym stanem, jaki towarzysz nam na co dzień. Niestety — urazy, kontuzje, zwyrodnienia mogą prowadzić do zaburzeń delikatnej harmonii, w jakiej funkcjonuje ciało. Wówczas pojawia się napięcie, dyskomfort, a niekiedy — także wspomniany ból, który trudno jest opanować lekami. Trwałą ulgę w takich stanach może przynieść korzystanie z terapii manualnej. Do odwiedzenia gabinetu, jaki prowadzę, zapraszam głównie dorosłych Pacjentów z Białegostoku. Oferuję kompleksową terapię manualną popartą udokumentowanym doświadczeniem.

Czym zajmuję się w ramach terapii manualnej?

W moim gabinecie w Białymstoku przyjmuję osoby dorosłe, zmagające się z:

• bólami kręgosłupa, karku, pleców, stawów,

• zespołami przeciążeniowymi kręgosłupa i stawów,

• drętwieniem, mrowieniem w kończynach,

• rwą kulszową, udową i ramienną,

• dyskopatią szyjną, piersiową i lędźwiową

• powikłaniami po przebytych urazach, chorobach,

• barkiem zamrożonym,

• łokciem tenisisty, golfisty,

• zespołem cieśni nadgarstka,

• stanami pooperacyjnymi,

• ostrogą piętową.

Jako specjalista stawiam na skuteczność, rzetelność, uczciwość, empatię, szacunek i maksymalną uwagę poświęconą moim Pacjentom. Terapia manualna, jaką prowadzę, przeznaczona jest dla osób dorosłych. Nie zajmuję się natomiast dziećmi, wadami postawy czy problemami natury uroginekologicznej.

Co daje terapia manualna?

Moim narzędziem pracy są moje dłonie. Liczba zabiegów czy sesji w ramach terapii manualnej jest przeze mnie dobierana indywidualnie do potrzeb Pacjenta. Bardzo często efekty widoczne są dopiero po zakończeniu wszystkich sesji, dlatego warto uzbroić się w cierpliwość i zaufanie. Zazwyczaj jest to od 3 do 5 terapii w odstępie od kilku dni do kilku tygodni. Jeżeli są Państwo zainteresowani skorzystaniem z mojego doświadczenia, mają dodatkowe pytania lub wątpliwości, zapraszam do kontaktu.

Numer bezpośredni

Telerejestracja